Gadżety reklamowe – po co?

Gadżety reklamowe - wszyscy je lubimy. Dzięki nim mamy poczucie, że byliśmy mile widzianymi gośćmi dla właściciela firmy. Coraz większa liczba przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę i decyduje się na gadżety reklamowe.Jeśli chodzi o typowe gadżety reklamowe to z pewnością na pierwszym miejscu są długopisy. Ale nie wszyscy lubią gadżety reklamowe w tej formie. Dlatego też częściej osoby odpowiedzialne za gadżety reklamowe szukają bardziej kreatywnych rozwiązań.Gadżety reklamowe to może być wszystko! W ostatnich czasach coraz popularniejsze stały się gadżety reklamowe w formie pendrive. Oczywiście, wciąż popularne są kalendarzyki i notatniczki.Inne gadżety reklamowe, równie często spotykane, to magnesy na lodówkę, czy ciekawe torby na zakupy. Jak wiadomo, gadżety reklamowe służą reklamowaniu firmy, zachęcaniu klienta, aby wrócił i skorzystał jeszcze raz z usług. Klienci, którzy dostali gadżety reklamowe, z pewnością nie tylko wrócą do naszej firmy, ale także polecą nas znajomy…
więcej...
  • 0

Popraw widoczność przedsiębiorstwa w sieci

Chyba każdy, kto prowadzi swoją działalność marzy o tym, aby posiadać szerokie grono stałych klientów. Nie zbudujemy upragnionej pozycji, jeśli widoczność naszej marki będzie zbyt mała. Najważniejsze jest to, aby do promocji firmy podejść rozsądnie. W innym przypadku będziemy postrzegani, jako niewiarygodni. Umiar jest tutaj wskazany. Reklama firmy w internecie może odbywać się poprzez wiele różnych kanałów. Wybór zależy wyłącznie od nas.Pozycjonowanie strony wwwKażdy, kto interesuje się e-marketingiem z pewnością słyszał o pozycjonowaniu witryny. Jest to prosty sposób na to, aby podnieść ruch na stronie. Pozycja w Google może zapewnić nam stabilną pozycję na rynku przedsiębiorstw. Właśnie dlatego pozycjonowanie jest usługą, która cieszy się rosnącą popularnością. Nie zapomnijmy o wirtualnych wizytówkach. Im więcej ich posiadamy, tym większa widoczność naszej marki w sieci. Jakość ma jednak znaczenie - dotyczy to nie tylko zamieszczanych treści, ale również katalogów branżowych…
więcej...
  • 0

Zakładanie działalności, lokal i inne decyzje

Od czego najlepiej zacząć prowadzenie własnej firmy? Wiele zależy od tego, na jakim jesteśmy etapie. Jeśli w naszej głowie dopiero pojawia się pomysł, czeka nas jeszcze kilka etapów do jego realizacji. Trzeba przeanalizować kilka czynników, które mają kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przyszłe finanse.Wybór lokalu i zakładanie firmy1. Wybranie lokalu, który przyciągałby klientów - jeśli będzie odpowiednio atrakcyjny, da nam szanse na większą rzeszę klientów.2. Pozyskanie dofinansowania z funduszy unijnych. Ten proces może trwać kilka miesięcy, ponieważ wymaga sporządzenia interesującego biznesplanu, przedstawienia zabezpieczenia, na przykład w formie żyrantów.3. Wybranie formy prawnej działalności, spółka czy jednoosobowa działalność gospodarcza.4. Sposób opodatkowania, a co za tym idzie współpraca z profesjonalnym biurem księgowym, które bardzo nas odciąży od obowiązku rozliczeń z Urzędem Skarbowym.5. Wpis do CEIDG6. Założenie firmowego konta oraz wyrobienie pieczątki, nie są…
więcej...
  • 0